music

Saturday, September 08, 2007

introduction


salam perkenalan..


actiurly aku baru berjinak jinak dgn bende alah nih..

lame dah aku register tapi tak plak aku memperape apekan blog nih.. maklumlah sibuk..

memandangkan skang nih aku banyak sgt mase terluang.. so tak salah rasenye kan?


baru2 nih ramai yang tanye aku perkembangan terkini aku.. susah gua nak jwb tue.. haha
aku sendiri tak ble nak jawab status terkini latihan aku.. bnyak sgt roomers.. mule2 tue katenye graduation 27 august.. tapi nih dah berape haribulan dah.. alasan same je la.. weather, instructor, aircraft u/s, macam2 lah.. tapi bagi aku.. sume tue salah management.. takde kesungguhan langsung.. yang terbaru aku dengar 27 september aku tamat latihan.. majlis graduasi tue buat lepas raye.. ntahla.. nak percaye susah.. taknak percaye pun susah.. lantak depa laaa.. soo.. korang tunggu jela yea..


dalam menghitung hari nak menamatkan latihan nih, tak disangke sangke lak makin ramai yang jadi dengki.. biasela orang melayu tak lari dari perasaan hasad dengkinye tue.. bak kate capt.zul.. sume tue hikmah.. haha.. hikmahla sangat.. adela sorang budak nih.. member aku r tue.. dulu rapat la dgn die.. tapi skang nih mcm dah tak serapat dulu.. tah apela yang die dengki sangat dgn aku.. yang aku denga sebab aku kurang fly dengan capt.nordin.. hampeh.. dekat 10jam aku terbang dgn org tue tue.. sebab bende kecik cam tue pun nak dengki.. pelek betul manusie.. tapi aku senyap jela.. aku buat tak tau je.. malas layan perangai budak2.. name je dah beso.. tapi tak matang pemikiran..mesti korang tertanye tanye nape dgn capt.nordin tue kan? die yang paling ganas woo.. haha.. berbakul bakul perkataan sensort yang die sembur kat aku.. tue belum kire dgn perbuatan dan simbol2 lucah yang die keluarkan..haha


okla, pesanan mcD aku dah sampai.. aku makan dulu la.. bile2 senang aku type lagi..


chow



No comments: